Just another Tuesday...

 
 
För ett par veckor sedan köpte jag två nya nagellack från Isadora och nu har jag hunnit testa båda! Det jag har på naglarna nu är ett mörkgrått lack med grönt skimmer. Det andra är en härlig rosa nyans!
 
 
 
Mellis efter skolan. Fil med hallon, toppat med kokos!
1 Linn :

skriven

Mysigt! Och ser gott ut! :)

Sv: Ja, de är grymt snygga! :))

2 Rebecka:

skriven

Åhh vad gott <3

3 ♫♪ sandra:

skriven

- åh men det försvinner nog snabbt! :)

4 Natalia:

skriven

Snygga färger :)

5 Pernilla:

skriven

Ja ibland önskar man att det fanns en paus knapp :)

Fina naglar och melliset såg med gott ut.

6 Sofia:

skriven

vilka fina färger :D

7 Esmeralda:

skriven

Hej!! just nu har jag en tävling där kanske just du blir vinnaren av en valfri bikini från To Die For. Enkla regler, snygg vinst!! :D
Ha en bra dag :)

8 Anita:

skriven

Gott :-)

9 bruleee:

skriven

mums :)

10 Emily:

skriven

mmm vad gott! Älskar hallon och kokos<3

11 Ama de casa:

skriven

Såg himla gott ut! :-)

12 Jennifer:

skriven

Fina bilder du tar! :)

Ja, var verkligen en superhelg!=)

13 Viktoria Eriksson:

skriven

fina bilder, härliga färger på nagellacken! kram <3

14 Johanna:

skriven

Så fina lack! Kram

15 frida christina:

skriven

Åh vad gott!

16 Sofiaalarssson:

skriven

Ser ju jättegott ut! Det typ började vattna i mun på mig! xD
Haha! Men ha en fortsatt trevlig kväll hörru!

17 Mikkis:

skriven

Åh,så långa och fina naglar! :)

Ställ gärna en fråga eller två i min frågestund jag har på bloggen just nu ifall du vill, skulle bli riktigt glad :)

18 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Åhh vad härligt :D

Kommentera här: